Small asindem

ASINDEM,

Els assessors de BHD'15. Serveis d’assessorament

Fundada el 1995, ASINDEM es dedica des de llavors a l’assessorament empresarial, aportant solucions pràctiques i objectives per als negocis i la seva presa de decisions, tant les del dia a dia com aquelles que requereixen una especial atenció.

ASINDEM és un despatx especialitzat, on el client és sempre la nostra prioritat, constituït per un equip consolidat de professionals amb titulació universitària, alta qualificació professional, esperit de servei i anys d’experiència.

Oferim un servei d’optimització de la gestió empresarial dirigit amb rigor ètic i professional que fan d’ASINDEM un despatx competent i diligent, l’estructura i procediments estan encaminats a informar amb claredat als nostres clients, potenciant així el seu grau de confiança.

Els nostres clients abasten un ampli espectre d’activitats empresarials amb diferents riscos potencials i organitzatius que han de prevenir-se mitjançant la implantació individualitzada de procediments interns i innovacions tecnològiques que permetin obtenir òptims resultats, donant així un valor afegit a les seves activitats.

Ens distingeix un treball ben fet durant aquests 20 anys no només a Badalona, sinó també en altres àmbits territorials més amplis, així com l’oferta de serveis d’alta qualitat i responsables dirigits i planificats a prestar assessorament professional personalitzat d’acord amb les necessitats de cada client i en correcta aplicació de la normativa vigent i les seves peculiaritats.

El nostre codi deontològic assegura un compromís de qualitat basat en els següents punts:

-Tracte directe i personal.

-Elevada qualificació dels professionals del nostre grup.

-Formació constant del personal.

-Serietat i compromís respecte a la resolució puntual i ràpida de totes les gestions se’ns encomanin.

-Anticipació als possibles problemes i seguiment de les gestions corresponents.

-Inversió constant en tecnologia que agilitza els nostres serveis.

-Innovació per adaptar-nos als canvis constants.

BADALONA HOME DESIGN: EL MÀRQUETING DE L’INTERIORISME

El gran obstacle que cal superar en la prestació dels serveis d’interiorisme és la intangibilitat del seu màrqueting.

Quan comprem un producte, fins i tot un producte de disseny, hi podem tenir una experiència; fins i tot abans de comprar-lo, el podem provar. Tanmateix, amb un assessorament en interiorisme, això no és possible, ja que es tracta d’un servei heterogeni: no hi ha dos interioristes iguals, cadascú fa la seva feina amb una alta dosi de subjectivitat, cosa que el client percep —o, si més no, sospita—  i, a més, es fa molt difícil valorar a priori la qualitat de l’assessorament.

Per això crec que un dels reptes i objectius de la Badalona Home Design ha de ser contribuir a donar a conèixer, a les famílies, als industrials i a tots els clients en general, les nostres empreses d’interiorisme i els serveis que ofereixen i que això sigui una potent eina de màrqueting. Tots els empresaris presents en aquest esdeveniment s’han esforçat a tenir una marca, però ara és l’hora de fer un pas més i començar amb el màrqueting.

Es tracta de mostrar als clients quin és el nostre producte i diferenciar-nos de la competència. I, per descomptat, de posar a la seva disposició el millor servei, el millor producte, el millor preu. El client sabrà apreciar les nostres qualitats, diferenciar-nos dels altres i reconèixer-les.

ESTRATÈGIA DE MÀRQUETING

Dur a terme un bon màrqueting no és fer publicitat, sinó que suposa emprar tot un conjunt de tècniques, de mitjans i de recursos per captar el client i fidelitzar-lo.

Així, per aconseguir els nostres objectius, cal desenvolupar un pla de màrqueting, per a la qual cosa el primer que hem de fer és saber on som i cap a on ens dirigim. Amb aquesta finalitat podem dur a terme una anàlisi DAFO, que consisteix a determinar quines són les nostres debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats. Amb aquesta eina, doncs, aconseguirem, en definitiva, establir quin és el nostre posicionament al mercat.A més, hi ha altres aspectes de la nostra empresa que hem d’analitzar per poder assolir el nostre objectiu:

-Serveis que es presten al client

-Anàlisi de la competència

-Accions de publicitat, relacions públiques, etc.

-Anàlisi del retorn de la inversió

I, finalment, podem afegir al nostre pla de màrqueting un petit qüestionari:

-Qui són els nostres clients actuals i futurs?

-Els coneixem de veritat?

-Quins són els nostres objectius?

-Captar un determinat nombre de clients a l’any?

-Treballar per a les principals empreses de la nostra ciutat com interioristes?

-Generar un client fix, habitual?

-...

Crec que si comencem a pensar en aquests termes, podrem assolir millor els objectius que ens proposem i dur a terme una bona estratègia de màrqueting per a la nostra empresa.

I, precisament, això que sembla teòric és el que hem intentat fer en les dues edicions d’aquesta Badalona Home Design: atreure els nostres clients, per fer-los més nostres que mai i que ens diferenciïn dels altres, així com captar-ne d’altres que demanen un tracte personal i professional alhora.

NETWORKING EMPRESARIAL

A la darrera edició de la Badalona Home Design vam tenir el plaer de patrocinar la Networking Empresarial.

A aquest esdeveniment, que va tenir lloc en un magnífic enclavament, sota un til·ler centenari, hi van acudir empreses representants de sectors molt diversos, entre les quals es van produir veritables sinergies.

Van estar-hi presents sectors com l’interiorisme, l’arquitectura, la construcció, la rehabilitació i les reformes, així com artistes de diverses modalitats, empreses d’arts gràfiques, residències de la tercera edat, empreses d’hostaleria, centres de formació, serveis d’assessorament, serveis de traducció, asseguradores, serveis mèdics, serveis terapèutics, fundacions d’inserció i organismes oficials.

La Networking Empresarial va ser una reunió diferent que va comptar amb la col·laboració de Montse Bayà en l’activitat de coaching i d’Enric Guillén de Tuc Tuc Media en la demostració del tour virtual de negocis.

Una experiència digna de ser repetida i a la qual esperem que aquest any acudeixin també molts empresaris.

Progrés, 49
08912 Badalona

T. 93 399 37 01
asindem@asindem.com http://www.asindem.com